چه هستند پوست تغییر بیماری مرحله 5 کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

رنگدانه بدن می تواند رنگ پوست ما را تعیین. به طور معمول، کلیه ها می تواند رنگدانه های اضافی در خارج از بدن دفع. هنگامی که نارسایی کلیوی بدتر در مرحله 5، تغییر رنگ پوست وجود دارد.

مرحله شکست 5 کلیه

هنگامی که شکست به CRF پیشرفت می کند، وجود خواهد داشت تعدادی از مشکلات. رایج ترین مشکلات عبارتند از کم خونی کلیوی، سپرده از مواد شیمیایی مختلف، از جمله مواد زائد و رنگدانه، گرفتگی عضلانی، خارش، تغییر در رنگ پوست، و غیره. همه این مشکلات باید وضعیت سلامت بیماران و کیفیت زندگی آنان تاثیر می گذارد.

چگونه برای پایان دادن به مرحله نارسایی کلیه رنگ پوست تاثیر می گذارد؟

به طور کلی، سه شرایط ممکن است تغییرات رنگ پوست به طور مستقیم القاء. آنها عبارتند از:

1. رسوب رنگدانه در بدن: اگر این علت زمینه ای است، بیماران پوست معمولا شود قهوه-زرد است که معمولا به دلیل lipocromo و رسوب کاروتنوئید تن.

2. کم خونی کلیوی: کلیه ها با توجه آسیب دیده می تواند به اندازه کافی EPO ترشح نیست و از بین بردن مواد زائد بیشتری دفع، بدن قادر به تولید به اندازه کافی سلول های قرمز خون، منجر به کم خونی کلیوی. علاوه بر این، سوء تغذیه نیز می تواند کم خونی کلیوی القاء. با استفاده از این شماره، پوست بیماران ممکن است رنگ پریده.

3. تجمع محصولات و سموم دفع زباله: هنگامی که وضعیت بیماری از بیماران بیش از حد شدید می شود، پوست شما حتی ممکن است تبدیل چهره خاکستری و یا حتی سیاه و سفید.

در نتیجه، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مرحله 5 ممکن است رنگ پوست خود رنگ پریده، رنگ زرد مایل به قهوه ای، رنگ خاکستری یا سیاه و سفید می شود.

به طور خلاصه

از این مقاله، ما تغییرات مکرر در رنگ پوست و علت مستقیم ملاقات کرد. به نظر از این، بیماران باید درمان موثر را پس از آنها علت را پیدا کرده اند. همچنین، بدون توجه به است که به علت زمینه ای، عملکرد کم کلیه ریشه است. بنابراین، اگر شما عادی رنگ پوست خود را، شما باید نگاه برای برخی از روش های درمانی برای معکوس آسیب کلیوی.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1874.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه مزمن، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: